[Pgsql-ayuda] Acerca de: pl/pgsql -> Acerca de RAISE NOTICE

Alvaro Herrera alvherre@dcc.uchile.cl
Mon, 6 Oct 2003 19:09:19 -0400

On Mon, Oct 06, 2003 at 06:06:51PM -0600, Manuel Sugawara wrote:

> Sip, pero desde el cliente y usando libpq IIRC.

Ouch, parece que me salte esa parte del mensaje original :-D  Perdón por
la confusión.

Thou shalt study thy libraries and strive not to reinvent them without
cause, that thy code may be short and readable and thy days pleasant
and productive. (7th Commandment for C Programmers)