[Pgsql-ayuda] Pasa algo con la lista?

Martin Marques martin@bugs.unl.edu.ar
Mon, 15 Mar 2004 16:14:25 -0300

El Lun 15 Mar 2004 13:45, Jose Luis Torres escribi=F3:
> Compa=F1eros en dias pasados el servidor de la lista me regresaba el sig.
> Error:
>
> This is the Postfix program at host tlali.iztacala.unam.mx.
>
> I'm sorry to have to inform you that the message returned
> below could not be delivered to one or more destinations.
>
> For further assistance, please send mail to <postmaster>
>
> If you do so, please include this problem report. You can
> delete your own text from the message returned below.
>
>             The Postfix program
>
> <Pgsql-ayuda@tlali.iztacala.unam.mx>: unknown user: "pgsql-ayuda"

Pinta a reinistalacion de Postfix (o cambio de MTA por completo).

=2D-=20
 16:13:02 up 6 days, 20:44,  3 users,  load average: 0.12, 0.30, 0.26
Mart=EDn Marqu=E9s        | select 'mmarques' || '@' || 'unl.edu.ar'
Centro de Telematica  |  DBA, Programador, Administrador
             Universidad Nacional
                  del Litoral